STRATEGIE
TURF WAR (R)
Umístěte jeden Turf marker na střed stolu.
Vítězné body:
Na konci každého kola (mimo prvního) získáte 1 VB pokud máte
2 nebo více non-Peon modelů do 6“ od
Turf Markeru.
RECKONING (C)
Vítězné body:
Na konci každého kola (mimo prvního) získáte 1 VB pokud
zabijete (Killed) nebo obětujete (Sacrificed) 2 nebo více nepřátelských modelů
během tohoto kola.
Pokud na konci každého kola (mimo prvního) nemá hráč žádné
modely ve hře (Buried modely NEJSOU ve hře) tak získá protivník 1 VB.
Za tuto strategie se dá získat maximálně 1 VB za kolo.
RECONNOITER (M)
Rozdělte stůl na čtvrtiny 18“ x 18“.
Vítězné body:
Na konci každého kola (mimo prvního) získáte 1 VB pokud
kontrolujete alespoň 2 čtvrtiny.
Čtvrtinu kontrolujete pokud na ní máte více non-peon modelů
než protivník. Tyto modely však NESMÍ být do 6“ od středu stolu a NESMÍ
zasahovat do více čtvrtin
SQUATTER´S RIGHTS (T)
Umístěte pět Squat markerů velkých 30 mm na středovou linii
(center line). Jeden umístíte na střed stolu. Další dva umístíte na středovou
linii 6“ od prvního Squat markeru. Zbylé dva umístíte na středovou linii tak
aby byly 6“ od hran stolu.
Speciální pravidla:
Squot markery začínají hru jako „nezabrané“. Modely mohou
provést (1) Interact akcí a tím „zabrat“ Squat marker v base kontaktu.
Pokud Squat marker zabere více hráčů, počítá se pouze ten poslední kdo ho
„zabral“.
Vítězné body:
Na konci každého kola (mimo prvního) získáte 1 VB pokud jste
„zabrali“ alespoň 2 Squat markery.
STAKE A CLAIM (JOKERS)
Speciální pravidla:
Modely mohou použít (2) Interact akci. Tím zničí všechny
Claim markery do 6“ od sebe a zároveň položí nový Claim marker do base
kontaktu.
Vítězné body:
Na konci každého kola (mimo prvního) získáte 1 VB pokud je
více Claim markerů na protivníkově straně stolu než vaší straně.
SCHÉMATA
A LINE IN SAND (vždy)
Na
konci hry získáte 2 VB pokud máte alespoň 4 Scheme markery na středové linii
(Centerline).
Pokud
schéma na začátku hry veřejně oznámíte, získáte 1 VB pokud máte alespoň 2
Scheme markery na středové linii (Centerline).
Když
schéma zveřejníte a máte-li na konci hry
4 scheme markery na středové linii získáváte 3 VB. Pokud však máte 2 nebo 3
scheme markery na středové linii tak získáváte jenom 1 VB za zveřejnění.
DISTRACT (dvojice)
Všechny
modely (vyjma Peon) mohou zacílít nepřátelské modely (opět vyjma Peon) do
1“ (1) Interact akcí. Protivníkův model tak získá condition „Distracted: Tento model může udělat (2) Interact akci
aby ze sebe tuto condition odstranil.“
Toto
schéma je na začátku hry tajné. Avšak jakmile první nepřátelský model dostane
Distracted condition, musíte schéma zveřejnit.
Na
konci každého kola získáte 1 VB pokud má protivník alespoň 2 modely
s Distracted condition.
BODYGUARD (R)
Musíte
si vybrat a někam zapsat svého Henchmana (NESMÍ být Leader!) nebo
Enforcera.
Pokud
však nemáte Henchmana ani Enforcera , označíte si váš nejdražší model. Tento
model musí být ochráněn.
Toto
schéma může být kdykoliv zveřejněno. Na konci
každého kola počínaje 4. dostanete 1 VB pokud je schéma zveřejněno a pokud
je vybraný model ve hře a pokud je
lespoň 8“ od vaší deployment zóny. Na konci hry získáváte další 1 VB, pokud je
model ve hře a má více než polovinou životů – Wound.
ASSASINATE (C)
Toto
schéma je na začátku hry tajné. Pokud je protivníkův Leader (Killed) nebo
obětován (Sacrificed), zveřejněte toto schéma.
Když
je protivníkův Leader zabit (Killed) nebo obětován (Sacrificed), získáváte 2
VB. A pokud se tak stane do 4. kola získáte místo 3 VB namísto dvou.
PROTECT TERRITORY (T)
Na
konci hry získáte 1 VB za každý váš Scheme marker, který je alespoň 6“ od vaší
Deployment zóny a zároveň je do 2“ od něj alespoň jeden váš non-Peon model. Scheme
markery, které mají do 2“ více nepřátelských modelů než přátelských se nepočítají
pro toto schéma.
Pokud
je toto schéma zveřejněno na začátku hry a vy získáte alespoň 2 VB za toto
schéma, získáte navíc 1 další vítězný bod. Tedy dohromady 3 VB.
BREAKTROUGH (M)
Na
konci hry získáte 1 VB za každý váš Schneme marker, který je do 6“ od
nepřátelské Deployment zóny.
Pokud
je toto schéma zveřejněno na začátku hry a vy získáte alespoň 2 VB za toto
schéma, získáte navíc 1 další vítězný bod. Tedy dohromady 3 VB.
CURSED OBJECT (1)
Všechny
modely (vyjma Peon) mohou zacílít nepřátelské modely (opět vyjma Peon) do
1“ (1) Interact akcí. Protivníkův model tak získá condition Prokletí do konce
hry.
Prokletí: Model může udělat (1) Interact akci. Pokud složí TN12 Wk
duel , ztratí tuto conditionu. Žádná jiná akce nemůže tuto conditionu zrušit.
Toto schéma je na začátku hry tajné. Jakmile však získáte
nepřátelský model Prokletí, toto schéma zveřejněte.Na konci každého kola, krom
prvního můžete zrušit Prokletí na jednom nepřátelakém modelu - získáte tak 1
VB.
OUTFLANK (2)
Na
konci hry získáte 1 VB pokud máte alespoň jeden model (vyjma Peon) na středové
linii (Centerline) a zároveň 3“ od místa kde se středová linie dotýká hrany
stolu.
Další
1 VB získáte pokud splníte to samé na opačné straně stolu.
Modely které jsou v boji (engaged) se pro toto schéma nepočítají.
Pokud
je toto schéma zveřejněno na začátku hry a alespoň jeden váš model (vyjma Peon)
je do 3“ od místa kde končí středová linie získáte 1 VB.
PLANT EVIDENCE (3)
Na
konci hry získáte 1 VB za každý kus terénu s kterým je v base kontaktu
alespoň 1 váš Scheme marker. A to pouze, pokud je tento Schneme marker na
protivníkově polovině stolu!
Pokud
je toto schéma zveřejněno na začátku hry a vy získáte 2 VB, tak získáte další
vítězný body. Tedy místo dvou celkem 3 VB.
ENTOURAGE (4)
Vyberte
jednoho svého Mastera nebo Henchmana. Pokud je vámi vybraný model na konci hry
na protivníkově polovině stolu získáte 1 VB.
Pokud
je však vámi vybraný model v protivníkově Deployment zóně na konci hry,
získáte místo jednoho bodu 2 VB.
Pokud
je toto schéma zveřejněno na začátku hry a vy získáte alespoň 1 VB za toto
schéma, získáte navíc 1 další vítězný bod.
VENDETTA (5)
Toto schéma nemůže být ohlášeno na začátku hry.
Vyberte jeden ze svých modelů (vyjma Leadera a Peon modelů) s
cenou větší než 0 SS a zároveň jeden nepřátelský model s cenou stejnou
nebo vyšší jako vámi vybraný model.
Pokud je první útočná akce (Attack action) ve hře, kterou váš
model provedl je namířená proti vybranému nepřátelskému modelu, získáváte 1 VB
a ohlásíte toto schéma. Pokud na konci
hry není vybraný nepřátelský model ve hře a toto schéma bylo ohlášeno,
získáváte další VB.
Pokud je vámi vybraný nepřátelský model zabit (Kill) nebo
obětován (Sacrifice) jiným protivníkovým nebo vámi vybraným modelem, tak
získáte 2 VB.
Pokud je vybraný nepřátelský model zabit vyším vybraným modelem,
získáte 3 VB ať už toto schéma bylo ohlášeno nebo ne.
PLANT EXPLOSIVES
(6)
Jednou
za hru můžete na konci jakéhokoliv kola toto schéma zveřejnit a získat tak 1 VB
za každý nepřátelský model, který je do 3“ od alespoň jednoho vašeho
Scheme markeru. Poté odstraňte všechny Scheme markery, které jsou do 3“ od
nepřátelského modelu. Smíte získat maximálně 3 VB za toto schéma.
U
toho schématu není žádný bonus za zveřejnění.
MAKE THEM SUFFER (7)
Na konci každého kola krom prvního, získáváte 1 VB pokud váš
Hanchman nebo Master zabil nepřátelského
Peona nebo Miniona. Na konci každého kola krom prvního, získáváte 1 VB
pokud soupeř nemá žádné Peony nebo Miniony. Lze získat max. 1VB za kolo.
Schéma se musí ohlásti jakmile se za něj získá VB.
DELIVER A MESSAGE (8)
Jakýkoliv
váš model (vyjma Leadera a peona) může udělat
(2) Interact akci, kterou zacílí nepřátelského Leadera, se kterým je
v boji (engaged). V tu chvíli zveřejníte toto schéma a získáte 2 VB.
Toto smíte provést pouze jednou za hru.
Pokud
je toto schéma zveřejněno na začátku hry získáte za splnění schématu 3 VB místo
dvou.
TAKE PRISONER (9)
Vyberte
jeden protivníkův model. Pokud máte na konci
hry alespoň jeden model (vyjma Peon) v boji (engaged) s označeným
modelem získáte 2 VB.
Pokud
není do 3“ od vybraného nepřátelského modelu jiný nepřátelský model a vy máte
s ním v boji (engaged) jeden váš model (vyjma Peon) tak získáváte
celkem 3 VB.
U
toho schématu není žádný bonus za zveřejnění.
SPRING THE TRAP (10)
Jednou
za hru můžete na konci jakéhokoliv kola toto schéma zveřejnit a získat tak 1 VB
za každý váš Scheme marker, který je do 4“ od nepřátelského Leadera. Potom tyto
Scheme markery odstraňte. Pokud získáte alespoň 1 VB z tohoto schématu a
současně ve chvíli zveřejnění má soupeřův gang stejně nebo více modelů, získáte
další VB.
Smíte však získat maximálně 3 VB.
U
toho schématu není žádný bonus za zveřejnění.
MURDER PROTEGE (11)
Vyberte
nejdražší protivníkův model. Pokud má více modelu se shodnou nejvyšší
cenou, jeden z nich si vyberte. Získáte 2 VB pokud je vybraný model zabit
(Killed) nebo obětován (Sacrificed) před skončením hry.
Pokud
je toto schéma zveřejněno na začátku hry získáte za splnění schématu 3 VB místo
dvou.
FRAME FOR MURDER (12)
Vyberete
si jeden z vašich modelů (nesmí být Peon). Pokud je tento vybraný model
zabit nepřátelským modelem, získáte 1 VB. Pokud byl nepřátelský moedl Leader nebo
Henchman získáte 2 VB. Pokud je toto schéma splněno, ohlašteho. Pokud bylo
splněno do třetího kola, získáte 1 VB navíc.
Toto schéma nesmí být ohlášeno na začátku hry.
POWER RITUAL (13)
Za každý váš Scheme marker,
který je na konci hry do 6“ od jednoho z rohů stolu získáváte 1 VB. Pouze jeden z rohů ve vaší deploy zóně se počítá.
Když je toto
schéma zveřejněno a získáte alespoň 2 VB, získáte navíc 1 VB.
Žádné komentáře:
Okomentovat