16. 10. 2013

Překlad strategií a schémat (aktuální)


STRATEGIE

TURF  WAR   (R)

Umístěte jeden Turf marker na střed stolu.

Vítězné body:
Na konci každého kola (mimo prvního) získáte 1 VB pokud máte 2 nebo více non-Peon modelů do 6“ od Turf Markeru.

RECKONING  (C)

Vítězné body:
Na konci každého kola (mimo prvního) získáte 1 VB pokud zabijete (Killed) nebo obětujete (Sacrificed) 2 nebo více nepřátelských modelů během tohoto kola.

Pokud na konci každého kola (mimo prvního) nemá hráč žádné modely ve hře (Buried modely NEJSOU ve hře) tak získá protivník 1 VB.
Za tuto strategie se dá získat maximálně 1 VB za kolo.

RECONNOITER  (M)

Rozdělte stůl na čtvrtiny 18“ x 18“.

Vítězné body:
Na konci každého kola (mimo prvního) získáte 1 VB pokud kontrolujete alespoň 2 čtvrtiny.

Čtvrtinu kontrolujete pokud na ní máte více non-peon modelů než protivník. Tyto modely však NESMÍ být do 6“ od středu stolu a NESMÍ zasahovat do více čtvrtin

SQUATTER´S  RIGHTS   (T)

Umístěte pět Squat markerů velkých 30 mm na středovou linii (center line). Jeden umístíte na střed stolu. Další dva umístíte na středovou linii 6“ od prvního Squat markeru. Zbylé dva umístíte na středovou linii tak aby byly 6“ od hran stolu.

Speciální pravidla:
Squot markery začínají hru jako „nezabrané“. Modely mohou provést (1) Interact akcí a tím „zabrat“ Squat marker v base kontaktu. Pokud Squat marker zabere více hráčů, počítá se pouze ten poslední kdo ho „zabral“.

Vítězné body:
Na konci každého kola (mimo prvního) získáte 1 VB pokud jste „zabrali“ alespoň 2 Squat markery.

STAKE  A  CLAIM   (JOKERS)

Speciální pravidla:
Modely mohou použít (2) Interact akci. Tím zničí všechny Claim markery do 6“ od sebe a zároveň položí nový Claim marker do base kontaktu.

Vítězné body:
Na konci každého kola (mimo prvního) získáte 1 VB pokud je více Claim markerů na protivníkově straně stolu než vaší straně.
  


SCHÉMATA

A  LINE  IN  SAND   (vždy)

Na konci hry získáte 2 VB pokud máte alespoň 4 Scheme markery na středové linii (Centerline).

Pokud schéma na začátku hry veřejně oznámíte, získáte 1 VB pokud máte alespoň 2 Scheme markery na středové linii (Centerline).
Když schéma zveřejníte a  máte-li na konci hry 4 scheme markery na středové linii získáváte 3 VB. Pokud však máte 2 nebo 3 scheme markery na středové linii tak získáváte jenom 1 VB za zveřejnění.

DISTRACT   (dvojice)

Všechny modely (vyjma Peon) mohou zacílít nepřátelské modely (opět vyjma Peon) do 1“  (1) Interact akcí. Protivníkův model tak získá condition „Distracted: Tento model může udělat (2) Interact akci aby ze sebe tuto condition odstranil.“

Toto schéma je na začátku hry tajné. Avšak jakmile první nepřátelský model dostane Distracted condition, musíte schéma zveřejnit.

Na konci každého kola získáte 1 VB pokud má protivník alespoň 2 modely s Distracted condition.

BODYGUARD   (R)

Musíte si vybrat a někam zapsat svého Henchmana (NESMÍ být Leader!)  nebo Enforcera.
Pokud však nemáte Henchmana ani Enforcera , označíte si váš nejdražší model. Tento model musí být ochráněn.

Toto schéma může být kdykoliv zveřejněno. Na konci každého kola počínaje 4. dostanete 1 VB pokud je schéma zveřejněno a pokud je  vybraný model ve hře a pokud je lespoň 8“ od vaší deployment zóny. Na konci hry získáváte další 1 VB, pokud je model ve hře a má více než polovinou životů – Wound.


ASSASINATE   (C)

Toto schéma je na začátku hry tajné. Pokud je protivníkův Leader (Killed) nebo obětován (Sacrificed), zveřejněte toto schéma.
Když je protivníkův Leader zabit (Killed) nebo obětován (Sacrificed), získáváte 2 VB. A pokud se tak stane do 4. kola získáte místo 3 VB namísto dvou.

PROTECT  TERRITORY   (T)

Na konci hry získáte 1 VB za každý váš Scheme marker, který je alespoň 6“ od vaší Deployment zóny a zároveň je do 2“ od něj alespoň jeden váš non-Peon model. Scheme markery, které mají do 2“ více nepřátelských modelů než přátelských se nepočítají pro toto schéma.

Pokud je toto schéma zveřejněno na začátku hry a vy získáte alespoň 2 VB za toto schéma, získáte navíc 1 další vítězný bod. Tedy dohromady 3 VB.

BREAKTROUGH    (M)

Na konci hry získáte 1 VB za každý váš Schneme marker, který je do 6“ od nepřátelské Deployment zóny.

Pokud je toto schéma zveřejněno na začátku hry a vy získáte alespoň 2 VB za toto schéma, získáte navíc 1 další vítězný bod. Tedy dohromady 3 VB.

CURSED  OBJECT   (1)

Všechny modely (vyjma Peon) mohou zacílít nepřátelské modely (opět vyjma Peon) do 1“  (1) Interact akcí. Protivníkův model tak získá condition Prokletí do konce hry.
Prokletí: Model může udělat (1) Interact akci. Pokud složí TN12 Wk duel , ztratí tuto conditionu. Žádná jiná akce nemůže tuto conditionu zrušit.

Toto schéma je na začátku hry tajné. Jakmile však získáte nepřátelský model Prokletí, toto schéma zveřejněte.Na konci každého kola, krom prvního můžete zrušit Prokletí na jednom nepřátelakém modelu - získáte tak 1 VB.

OUTFLANK   (2)

Na konci hry získáte 1 VB pokud máte alespoň jeden model (vyjma Peon) na středové linii (Centerline) a zároveň 3“ od místa kde se středová linie dotýká hrany stolu.
Další 1 VB získáte pokud splníte to samé na opačné straně stolu.
Modely které jsou v boji (engaged) se pro toto schéma nepočítají.

Pokud je toto schéma zveřejněno na začátku hry a alespoň jeden váš model (vyjma Peon) je do 3“ od místa kde končí středová linie získáte 1 VB.

PLANT  EVIDENCE   (3)

Na konci hry získáte 1 VB za každý kus terénu s kterým je v base kontaktu alespoň 1 váš Scheme marker. A to pouze, pokud je tento Schneme marker na protivníkově polovině stolu!

Pokud je toto schéma zveřejněno na začátku hry a vy získáte 2 VB, tak získáte další vítězný body. Tedy místo dvou celkem 3 VB.
  
ENTOURAGE   (4)

Vyberte jednoho svého Mastera nebo Henchmana. Pokud je vámi vybraný model na konci hry na protivníkově polovině stolu získáte 1 VB.

Pokud je však vámi vybraný model v protivníkově Deployment zóně na konci hry, získáte místo jednoho bodu 2 VB.

Pokud je toto schéma zveřejněno na začátku hry a vy získáte alespoň 1 VB za toto schéma, získáte navíc 1 další vítězný bod.

VENDETTA    (5)

Toto schéma nemůže být ohlášeno na začátku hry.
Vyberte jeden ze svých modelů (vyjma Leadera a Peon modelů) s cenou větší než 0 SS a zároveň jeden nepřátelský model s cenou stejnou nebo vyšší jako vámi vybraný model.
Pokud je první útočná akce (Attack action) ve hře, kterou váš model provedl je namířená proti vybranému nepřátelskému modelu, získáváte 1 VB a ohlásíte toto schéma. Pokud  na konci hry není vybraný nepřátelský model ve hře a toto schéma bylo ohlášeno, získáváte další VB.
Pokud je vámi vybraný nepřátelský model zabit (Kill) nebo obětován (Sacrifice) jiným protivníkovým nebo vámi vybraným modelem, tak získáte 2 VB.
Pokud je vybraný nepřátelský model zabit vyším vybraným modelem, získáte 3 VB ať už toto schéma bylo ohlášeno nebo ne.

PLANT  EXPLOSIVES   (6)

Jednou za hru můžete na konci jakéhokoliv kola toto schéma zveřejnit a získat tak 1 VB za každý nepřátelský model, který je do 3“  od alespoň jednoho vašeho Scheme markeru. Poté odstraňte všechny Scheme markery, které jsou do 3“ od nepřátelského modelu. Smíte získat maximálně 3 VB za toto schéma.

U toho schématu není žádný bonus za zveřejnění.

MAKE  THEM  SUFFER   (7)

Na konci každého kola krom prvního, získáváte 1 VB pokud váš Hanchman nebo Master zabil nepřátelského  Peona nebo Miniona. Na konci každého kola krom prvního, získáváte 1 VB pokud soupeř nemá žádné Peony nebo Miniony. Lze získat max. 1VB za kolo.

Schéma se musí ohlásti jakmile se za něj získá VB.

DELIVER  A  MESSAGE   (8)

Jakýkoliv váš model (vyjma Leadera a peona) může udělat (2) Interact akci, kterou zacílí nepřátelského Leadera, se kterým je v boji (engaged). V tu chvíli zveřejníte toto schéma a získáte 2 VB. Toto smíte provést pouze jednou za hru.

Pokud je toto schéma zveřejněno na začátku hry získáte za splnění schématu 3 VB místo
dvou.

TAKE  PRISONER   (9)

Vyberte jeden protivníkův model. Pokud máte na konci hry alespoň jeden model (vyjma Peon) v boji (engaged) s označeným modelem získáte 2 VB.

Pokud není do 3“ od vybraného nepřátelského modelu jiný nepřátelský model a vy máte s ním v boji (engaged) jeden váš model (vyjma Peon) tak získáváte celkem 3 VB.
U toho schématu není žádný bonus za zveřejnění.

SPRING  THE  TRAP   (10)

Jednou za hru můžete na konci jakéhokoliv kola toto schéma zveřejnit a získat tak 1 VB za každý váš Scheme marker, který je do 4“ od nepřátelského Leadera. Potom tyto Scheme markery odstraňte. Pokud získáte alespoň 1 VB z tohoto schématu a současně ve chvíli zveřejnění má soupeřův gang stejně nebo více modelů, získáte další VB.
 Smíte však získat maximálně 3 VB.

U toho schématu není žádný bonus za zveřejnění.

MURDER  PROTEGE   (11)

Vyberte nejdražší protivníkův model. Pokud má více modelu se shodnou nejvyšší cenou, jeden z nich si vyberte. Získáte 2 VB pokud je vybraný model zabit (Killed) nebo obětován (Sacrificed) před skončením hry.

Pokud je toto schéma zveřejněno na začátku hry získáte za splnění schématu 3 VB místo
dvou.

FRAME  FOR  MURDER   (12)

Vyberete si jeden z vašich modelů (nesmí být Peon). Pokud je tento vybraný model zabit  nepřátelským modelem, získáte  1 VB. Pokud byl nepřátelský moedl Leader nebo Henchman získáte 2 VB. Pokud je toto schéma splněno, ohlašteho. Pokud bylo splněno do třetího kola, získáte 1 VB navíc.

Toto schéma nesmí být ohlášeno na začátku hry.

POWER  RITUAL   (13)

Za každý váš Scheme marker, který je na konci hry do 6“ od jednoho z rohů stolu získáváte 1 VB. Pouze jeden z rohů ve vaší deploy zóně se počítá. 


Když je toto schéma zveřejněno a získáte alespoň 2 VB, získáte navíc 1 VB.
Tentokrát se jedná o překlad z nových pravidel. A bíle jsou vyznačeny změny oproti Beta verzi, z které vycházel původní překlad.

Žádné komentáře: